- Can I buy goods via cash on delivery?
Yes, certainly. Cash on delivery is one of the options of selectable payment method
- Do you offer free delivery
MASTERHAUS Online offers delivery at no cost. Terms for delivery at no costs are:
- For Normal delivery – free delivery for a purchase value over BGN 100, VAT inclusive.
*promotional items and top price items will not be included in the total amount.
- For Express delivery - free delivery for a purchase value over BGN 1000, VAT inclusive.
* promotional items and top price items will not be included in the total amount.
- The product was spoiled. What to do?
Check your guarantee card. If the product is still covered by the guarantee, you need to complete the product return form, so that the product can be picked by a courier and sent to our service facility.
- Is it possible to return the goods to any of the stores of MASTERHAUS?
For your convenience all products purchased from MASTERHAUS Online can be returned to any of our stores nationwide.
- A credit note shall be issued upon return. No courier fees will be payable in case of goods returned to a MASTERHAUS store.
Be sure to have with you the invoice original and all associated documents for the purchase.
- What is the difference between a Monthly promotion and Top Prices?
Monthly promotions represent our best offers. These are products visualized in our Promotional brochure. Each brochure is being published on day 1 of each month and is valid by the end of the same month. product prices included therein are valid for all sites of the MASTERHAUS chain.
TOP Pries represent our special online offers. These products are not generally included in monthly promotions, since their validity period varies from 1 hour to several months. The number of product items with Top prices is always higher than items in monthly promotions, therefore it is advisable to check these more frequently.
- Why does not the online store offer all products that are available in your local store?
We work hard towards this task by ongoing expansion of our product range in the online store. If you cannot find what you are looking for, try a search by name in the "Search" field or contact our Online department at:070010321 .
- Can I collect my goods at MASTERHAUS store I have chosen?
MASTERHAUSOnline offers, free of charge, the option "Collect from Store". Upon completion of your order, you can select this option as well as any specific store you may wish to collect your goods.
- Как мога да си направя поръчка през сайта?
Много лесно! Просто харесайте артикул от сайта, изберете начина на доставка, както и желания брой и натиснете бутона "Добави", след което артикула ще се качи в кошницата и от нея можете да направите поръчка като следвате стъпките. За подробна информация можете да разгледате нашия помощник от раздел "Обща информация".
- Как да процедирам, ако получената пратка е счупена?
Ако куриера е при Вас, трябва да попълните един протокол за увредена стока и да откажете пратката, за да се върне при нас. След като я получим ще я дублираме и изпратим отново. Ако приемете стоката, без да я прегледате, всякакви рекламации за повредена стока са неоснователни.
- Защо плочките и ламинирания паркет имат 2 цени?
Цената под снимката отляво показва цената на кашон, а другата - цената на квадрат, като плочките и ламинирания паркет се продават на кашон.
- Докъде доставяте пратки?
Доставяме пратки до всяко населено място в страната.
- Направих поръчка преди няколко дни, защо още не е пристигнала пратката?
Ако колегите не са потвърдили поръчката Ви по телефона, значи че не сте я направили успешно и тя не е видима при нас. Необходимо е да направите нова поръчка или да се свържете с екипа ни за съдействие.