Language
Свържете се с нас
Работно време онлайн магазин: Понеделник – Неделя от 8:00 до 17:00
Телефон за връзка 0700 10 321 0875 303 000

Обаждането към универсален номер се таксува съгласно тарифния Ви план към номера 0700

Изпрати съобщение Ново съобщение

Пишете ни на [email protected] или попълнете формуляра за обратна връзка.

Мога ли да закупя стока с наложен платеж?

Да, разбира се. Наложеният платеж е една от опциите при избор на метод на плащане.

Предлагате ли безплатна доставка?

MASTERHAUS Online предлага безплатна доставка:

  • Всеки продукт, обозначен със статус „Безплатна доставка“ получава безплатна икономична доставка.
  • Всеки продукт, обозначен със статус „Безплатна доставка над 100 лв.” , получава безплатна икономична доставка при достигане на обща стойност на поръчка от 100 лв.
  • Всеки продукт, обозначен със статус „Безплатна доставка над 500 лв.” , получава безплатна икономична доставка при обща стойност на поръчка равна или над 500 лв.
  • Всеки продукт, обозначен със статус "Безплатна доставка до магазин"получава безплатна доставка до избран от клиента магазин на MASTERHAUS.
Продуктът се развали. Как да процедирам?

Направете проверка на гаранционната Ви карта. Ако продуктът е в гаранция, трябва да се обърнете към най-близкия до Вас сервиз, описан в гаранционната карта. Ако продуктът не разполага с с гаранционна карта, следва да попълните формуляра за връщане на продукт, за да бъде взет от куриер и изпратен до наш сервиз.

Може ли да върна стоката в някой от магазините на MASTERHAUS?

За ваше удобство продукти, закупени от MASTERHAUS Online, могат да бъдат върнати към някой от нашите магазини.

  • Кредитно известие ще бъде издадено по време на връщането. При лично предаване на стоката в магазините на MASTERHAUS не се заплащат куриерски услуги;
  • Задължително е да представите оригиналната фактура, както и всички съпътстващи документи от направената покупка.
  • Стоката е следва да бъде в изряден търговски вид. 
Каква е разликата между Промоции на месеца и Винаги ниска цена?

Промоции на месеца са нашите най-изгодни предложения. Това са продукти, които са визуализирани в нашата Промо брошура. Всяка брошура се публикува на 1-во число от месеца и е валидна до края на месеца. Цените на продуктите в нея са еднакви за всички обекти от веригата MASTERHAUS.

Винаги ниска цена са продукти с трайно ниска цена. Тези продукти не спадат към промоции на месеца.  

Защо не присъстват всички продукти от физическия ви магазин в онлайн магазина?

Ние работим усърдно върху тази задача, като непрекъснато разширяваме продуктовата гама в онлайн магазина. Ако не успявате да намерите това, от което се интересувате, можете да го потърсите чрез изписването му след кликване в полето с лупичка горе вдясно или да се свържете с нашия Онлайн отдел чрез националния телефон 070010321.

Мога ли да получа стоката си в избран от мен магазин на MASTERHAUS ?

MASTERHAUS Online предлага безплатно опцията "Вземи от магазин". Преди добавяне на всеки един артикул в кошницата можете да изберете тази опция, както и от кой магазин желаете да получите Вашата стока.

Как мога да си направя поръчка през сайта?

Много лесно! Просто харесайте артикул от сайта, изберете начина на доставка, както и желания брой и натиснете бутона "Добави", след което артикулът ще се качи в кошницата и от нея можете да направите поръчка, като следвате стъпките.
За по-подробна информация можете да разгледате нашия помощник от раздел ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ и подраздел Помощ при пазаруване, където описателно и нагледно е обяснено в 8 стъпки как се прави поръчка.

Как да процедирам, ако получената стока е счупена?

Ако куриерът е при Вас, трябва да попълните протокол за увредена стока и да откажете пратката, за да се върне при нас. След като я получим, ще я дублираме и изпратим отново. Ако приемете стоката, без да я прегледате, всякакви рекламации остават неоснователни.
Важно е да знаете, че всички наши доставки включват опцията "Преглед". Затова когато получите стоката, първо я разопаковайте и се убедете, че всичко е наред, след което подпишете и приемете доставката. 

Защо плочките и ламинирания паркет имат 2 цени?

Цената под снимката отляво показва цената на квадратен метър, а другата - цената на кашон. Плочките и ламинираният паркет се продават на кашон.

Докъде доставяте пратки?

Доставяме пратки до всяко населено място на територията на България.

Направих поръчка преди няколко дни, защо още не е пристигнала пратката?

Ако не сте получили известие по имейл за направената поръчка, значи че не сте се справили успешно и поръчката не е видима при нас. Необходимо е да направите нова поръчка или да се свържете с екипа ни за съдействие.