- Мога ли да закупя стока с наложен платеж?
Да, разбира се. Наложеният платеж е една от опциите при избор на метод на плащане.
- Предлагате ли безплатна доставка?
MASTERHAUS Online предлага безплатна доставка:
- Всеки продукт, обозначен със статус „Безплатна доставка“ получава безплатна икономична доставка.
- Всеки продукт, обозначен със статус „Безплатна доставка над 100 лв.” , получава безплатна икономична доставка при достигане на обща стойност на поръчка от 100 лв.
- Всеки продукт, обозначен със статус „Безплатна доставка над 500 лв.” , получава безплатна икономична доставка при обща стойност на поръчка равна или над 500 лв.
- Всеки продукт, обозначен със статус "Безплатна доставка до магазин"получава безплатна доставка до избран от клиента магазин на MASTERHAUS.
- Продуктът се развали. Как да процедирам?
Направете проверка на гаранционната Ви карта. Ако продуктът е в гаранция, трябва да се обърнете към най-близкия до Вас сервиз, описан в гаранционната карта. Ако продуктът не разполага с с гаранционна карта, следва да попълните формуляра за връщане на продукт, за да бъде взет от куриер и изпратен до наш сервиз.
- Може ли да върна стоката в някой от магазините на MASTERHAUS?
За ваше удобство продукти, закупени от MASTERHAUS Online, могат да бъдат върнати към някой от нашите магазини.
- Кредитно известие ще бъде издадено по време на връщането. При лично предаване на стоката в магазините на MASTERHAUS не се заплащат куриерски услуги;
- Задължително е да представите оригиналната фактура, както и всички съпътстващи документи от направената покупка.
- Стоката е следва да бъде в изряден търговски вид.
- Каква е разликата между Промоции на месеца и Винаги ниска цена?
Промоции на месеца са нашите най-изгодни предложения. Това са продукти, които са визуализирани в нашата Промо брошура. Всяка брошура се публикува на 1-во число от месеца и е валидна до края на месеца. Цените на продуктите в нея са еднакви за всички обекти от веригата MASTERHAUS.
Винаги ниска цена са продукти с трайно ниска цена. Тези продукти не спадат към промоции на месеца.
- Защо не присъстват всички продукти от физическия ви магазин в онлайн магазина?
Ние работим усърдно върху тази задача, като непрекъснато разширяваме продуктовата гама в онлайн магазина. Ако не успявате да намерите това, от което се интересувате, можете да го потърсите чрез изписването му след кликване в полето с лупичка горе вдясно или да се свържете с нашия Онлайн отдел чрез националния телефон 070010321.
- Мога ли да получа стоката си в избран от мен магазин на MASTERHAUS ?
MASTERHAUS Online предлага безплатно опцията "Вземи от магазин". Преди добавяне на всеки един артикул в кошницата можете да изберете тази опция, както и от кой магазин желаете да получите Вашата стока.
- Как мога да си направя поръчка през сайта?
Много лесно! Просто харесайте артикул от сайта, изберете начина на доставка, както и желания брой и натиснете бутона "Добави", след което артикулът ще се качи в кошницата и от нея можете да направите поръчка, като следвате стъпките.
За по-подробна информация можете да разгледате нашия помощник от раздел ОБЩА ИНФОРМАЦИЯ и подраздел Помощ при пазаруване, където описателно и нагледно е обяснено в 8 стъпки как се прави поръчка.- Как да процедирам, ако получената стока е счупена?
Ако куриерът е при Вас, трябва да попълните протокол за увредена стока и да откажете пратката, за да се върне при нас. След като я получим, ще я дублираме и изпратим отново. Ако приемете стоката, без да я прегледате, всякакви рекламации остават неоснователни.
Важно е да знаете, че всички наши доставки включват опцията "Преглед". Затова когато получите стоката, първо я разопаковайте и се убедете, че всичко е наред, след което подпишете и приемете доставката.- Защо плочките и ламинирания паркет имат 2 цени?
Цената под снимката отляво показва цената на квадратен метър, а другата - цената на кашон. Плочките и ламинираният паркет се продават на кашон.
- Докъде доставяте пратки?
Доставяме пратки до всяко населено място на територията на България.
- Направих поръчка преди няколко дни, защо още не е пристигнала пратката?
Ако не сте получили известие по имейл за направената поръчка, значи че не сте се справили успешно и поръчката не е видима при нас. Необходимо е да направите нова поръчка или да се свържете с екипа ни за съдействие.