Language
Свържете се с нас
Работно време онлайн магазин: Понеделник – Неделя от 8:00 до 17:00
Телефон за връзка 0700 10 321 0875 303 000

Обаждането към универсален номер се таксува съгласно тарифния Ви план към номера 0700

Изпрати съобщение Ново съобщение

Пишете ни на [email protected] или попълнете формуляра за обратна връзка.

Нашата цел е клиентите ни да бъдат напълно удовлетворени от покупката си. Ние се гордеем с качеството и подбора на стоки, предлагани в мрежата на MASTERHAUS, а обслужването на клиента е наш основен приоритет. Моля, следвайте указанията описани по-долу и ние ще се радваме да Ви помогнем при връщането на Вашата покупка.

Политика на връщане в Online магазина

Стоката може да бъде върната в рамките на 30 календарни дни, освен ако не е споменато в нашата политика на връщане, за конкретни изключения. Възстановяването на парите ще се осъществи спрямо избора Ви на плащане (кредитна карта, Банков превод или Наложен Платеж.). Оригинални транспортни такси ще бъдат приспаднати от възстановяването, в случай, че сте избрали начин на доставяне на стоките, различен от най-евтиния вид стандартна доставка, предлагана от Masterhaus Online.
Моля, обърнете ВНИМАНИЕ, че продуктите трябва да бъдат върнати в изправен търговски вид и не нарушена опаковка за възстановяване на сумата.

Опции за връщане на стоката, закупена от Онлайн магазинa:

1. Връщане в магазините на MASTERHAUS

За ваше удобство, продукти, закупени от MASTERHAUS Online могат да бъдат върнати и в някой от нашите физически магазини в Бургас, Несебър, Приморско или Айтос.

  • Кредитно известие ще бъде издадено по време на връщането. За връщане в магазините на MASTERHAUS няма да се заплащат куриерски услуги;
  • Задължително носете със себе си ориганалната фактура, както и всички съпътстващи документи от направената покупка.

2. Чрез куриер

Попълнете формуляра за връщане на стока, като добавите причините, поради които предявявате рекламацията, както и датата, в която ще изпратите стоката по куриер.

  • Сумата ще бъде върната в 14 дневен срок, след получаване на стоката в нашия склад;
  • Транспортните разходи за върнати стоки са за сметка на клиента

2.1. Подготовка за връщане чрез куриер

  • Попълнете формуляра за връщане на стока
  • Опаковайте внимателно продукта в оригиналната опаковка и добавете всички елементи, консумативи и упътвания.
  • Изпратете стоката по куриер.

Ако връщате повече от един продукт, моля, уверете се, че те включват всички елементи, консумативи, упътвания и части от оригиналната опаковка на продукта . Ако имате някакви въпроси за населено място, адрес или връщане, моля, свържете се с център за обслужване на клиенти на телефон: 070010321

Изключения в политиката за връщане на продукти в Online магазина

  • Повредени артикули: Артикули, които са повредени от неправилна употреба на клиента;
  • Връщането на продукти, съдържащи опасни материали: Това са материали забранени за превоз от куриери;
  • Щори: Поръчкови щори, които са по размер зададен от клиента
  • Цветен латекс, оцветен по задание на клиента;
  • Персонализирани продукти: Поръчкови продукти, като проби бои и такива, които се порадават на линеен/квадратен метър - кабели, въжета, лайсни, мрежи и други.

Реклама