За MASTERHAUS
Мастерхаус представи обновения си онлайн магазин
Мастерхаус прави поредна широка крачка напред в развитието си. Първият български строителен хипермаркет укрепва още по-солидно реномето си на пазара с нов онлайн магазин. Той е приемник на стария сайт, който се появи в интернет пространството в края на месец декември 2014 година. И само след три години
рамката на платформата се оказа тясна
за широкото настъпление на компанията в търговията със строителни материали, продукти за бита, ремонта и оборудването на дома, офиса, хотела, ресторанта и градината.
Стремглавият възход, бързо растящият оборот и най-вече спечеленото доверие на клиентите станаха причина и стоят в основата на новия проект. С него фирмата затвърждава позициите си на безспорен лидер в своя бранш и вдига още по-високо летвата пред конкуренцията.
Любов от пръв поглед – това предизвиква пленителната нова визия на онлайн магазина. Следвайки добре утвърдените и проверени световни практики, сайтът на Мастерхаус е
преди всичко клиентски ориентиран
Всички иновации са направени в услуга на потребителите и за тяхно улеснение при пазаруване. Затова е акцентирано и на обратната връзка с въвеждането на полетата „Въпроси и отговори” и „Оцени продукта”. Към сайта ще има и блог. Клиентски ориентирана е също новата секция „Направи си сам” с конкретни ръководства за изпълнение на строително-ремонтни работи. Като приемственост между старата и новата платформа продължават конкурсите с награди, които стават повече и по-атрактивни.
Дори и да изпитва затруднения при работа с компютър, интернет посетителят ще успее да се ориентира в новия онлайн магазин, като ползва „Помощ при пазаруване”. Сайтът
просто го хваща за ръка
и го води стъпка по стъпка до успешна поръчка. Всичко е
показано нагледно и прегледно, подробно и удобно, така че всеки да може да се справи.
Платформата впечатлява с ред нови функционалности пак в името на Негово величество клиента. Няма как да не му се понравят
ефектните 3D визуализации,
които не само запознават детайлно с продуктите, но и се превръщат в генератор на идеи за цялостни решения като например „Как да преобразим банята си”.
Друго важно достойнство на новия сайт е респонсив дизайнът му, който го прави адаптивен и приложим към мобилните устройства, така че потребителите да имат достъп до предложенията по всяко време и навсякъде. Редом с това вече е осигурена и възможност за
бърза регистрация в сайта с профил във Facebook и Google+
Това безспорно е огромно удобство за потопения в интернет пространството съвременен човек.
Мастерхаус предлага в новия си сайт безплатна доставка на над 10 хил. продукта. Онлайн магазинът си партнираше досега само със Спиди, но вече ще ползва куриерските услуги и на Еконт, като клиентът ще има възможността да избира къде точно да получи поръчаната стока. Никой друг в бранша не предлага и опцията за индивидуална доставка, която позволява в една поръчка да бъдат посочени различни адреси.